Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Leśniowicach zatrudni asystenta rodziny. Dokumenty można składać do 26 lutego.
Wymagania niezbędne to:
a) posiada:
- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2020 r. poz. 821 z późn. zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
- wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną; Zakres programowy szkolenia, o którym mowa wyżej został określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń na asystenta rodziny (Dz. U. z 2011 r. Nr 272 poz. 1608)
b) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
c) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
d) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) posiada obywatelstwo polskie;
f) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o pomocy społecznej;
b) wysoka kultura osobista;
c) znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
d) umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym, odporność na stres;
e) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;
f) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami;
g) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, kreatywność;
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną;
i) nieposzlakowana opinia;
j) umiejętność pracy w grupie;
k) Prawo jazdy kategorii B i możliwość użytkowania samochodu osobowego do celów służbowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- bezpośrednio w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Leśniowicach, Leśniowice 22A, 22-122 Leśniowice,
- pocztą na adres Ośrodka, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Asystent rodziny”,
- e-mailem (skany dokumentów) na adres: gops_lesniowice@poczta.onet.pl (z obowiązkiem dostarczenia oryginałów dokumentów na rozmowę kwalifikacyjną) w nieprzekraczalnym terminie do 26.02.2021 r. do godziny 1500. Dokumenty które wpłyną do Ośrodka po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie www.lesniowice.lubelskie.pl. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie biuletynu informacji publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Leśniowicach - https://gopslesniowice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=57&p1=szczegoly&p2=10493 lub pod numerem telefonu (82) 567 58 04.